+31622605452 info@be-uniek.nl

TEAM

presentatie

& prestatie 

Krachtig en respectvol overtuigen met zakelijke kleding

Waarom professioneel én betekenisvol profileren zo belangrijk is

In de huidige wereld, die in een rap tempo verandert, zien we ook dat het contact tussen klant en organisatie verandert. Hoe gek het misschien ook klinkt, maar gevoel speelt hierbij een cruciale rol. Kennis is niet van doorslaggevende betekenis als het gaat om het doen van zaken. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 80% van de zakelijke beslissingen worden genomen op basis van NIET-zakelijke overwegingen. Schrikt jij hiervan? Waarschijnlijk denkt je nu, waar draait het dan wel om? Om verbinding, de klik, gevoel. Niets meer en niets minder! Wat je geeft krijg je terug…

Als bedrijf kunt je hier heel gemakkelijk op inspelen en deze behoeften vervullen. 

Maak een betekenisvolle en betrouwbare indruk, en..

Wordt de beste gesprekspartner ooit

Of je het leuk vind of niet, de hele dag wordt je (be)oordeeld door anderen. Gedrag, lichaamstaal, intonatie en ook kleding beïnvloeden het onderlinge contact tussen jou en de ander. Als je non-verbaal een boodschap uitzendt en deze komt niet overeen met de woorden die je spreekt, NEGEREN mensen wat je ZEGT en GELOVEN ze wat ze ZIEN. Dit is hoe ons menselijk brein nou eenmaal werkt. Wanneer de woorden die je zegt niet overeenkomen met hetgeen je uitstraalt veroorzaakt dat miscommunicatie. Het nadeel hiervan is dat mensen je dan NIET VERTROUWENHet goede nieuws is… Wanneer je weet hoe je non-verbaal dezelfde taal spreekt als je woorden, dan kom je GELOOFWAARDIG en BETROUWBAAR over.

Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je ervoor dat je een boodschap helder communiceert? En.., hoe breng je een boodschap over, die betekenisvol is voor de klant en ook prettig is voor jezelf? Dat is veel eenvoudiger dan je denkt! Het onbewuste is de ‘beslisser’ in het menselijk brein en reageert, handelt en neemt beslissingen op basis van non-verbale gedragingen.

Kun je je voorstellen welk effect dit heeft op de onderlinge samenwerking en ook het contact met klanten? Je verkleint de kans op miscommunicaties wanneer je klanten laat voelen en ervaren waar je als persoon en bedrijf voor staat.

In deze situatie is een training ideaal

E

Wij willen meer klanten bereiken en hen overtuigen dat wij de beste zijn.

E

We willen af van ons afstandelijk en onpersoonlijk imago.

E

Wij hebben geen duidelijke missie en visie die tot de verbeelding spreekt.

E

Het lukt ons niet om op een duidelijke en heldere manier te profileren.

E

Wij stralen als team geen eenheid en professionaliteit uit.

E

We weten NIET HOE we ons professioneel kunnen kleden in een informele werkomgeving.

E

Klanten kiezen te vaak voor de concurrent.

Resultaat na de training zakelijk kleden

N

Medewerkers worden serieus genomen en op waarde ingeschat.

N

Men kiest met gemak een zakelijke outfit die past bij hun functie, het doel, de gelegenheid en de inhoudelijke boodschap.

N

Een onderscheidend en authentiek team dat een optimale verbinding maakt met de doelgroep.

N

Minder stress en onduidelijkheid tijdens een presentatie, meeting en vergadering.

N

Jullie impact, invloed én omzet wordt vergroot.

N

Een effectiever en beter team.

N

Betekenisvoller klantcontact.

De training zakelijk kleden is uitermate geschikt voor:

onderwijs . gemeenten . trainers . vertegenwoordigers . detacheerders . baliemedewerkers . HR adviseurs . leidinggevenden

draag Kleding met meerwaarde

Hoe werkt het?

Aanpak Be-Uniek

In slechts 5 stappen naar zichtbaar succes

Aan de basis van alle trainingen, workshops en adviezen ligt de unieke combinatie van verschillende specialisme. NLP en life coach & Master Integraal Imago expert. 

Impact en invloed in slechts 5 simpele stappen.
Stap 1. Hoe communicatie verloopt communicatie tussen mensen
Stap 2. Hoe werkt, reageert en handelt het onbewuste brein. Het deel in het menselijk brein dat bijna alle beslissingen neemt.
Stap 3. Overtuigend presenteren & profileren met (eigen) kleding.
Stap 4. Breng (zakelijke) kleding in balans met het bedrijf, de functie, de context en inhoudelijke boodschap
Stap 5. Laat klanten voelen en ervaren waar je als bedrijf of individu voor staat.

Let’s make an impact

 

Organisaties die vertrouwen op Be- Uniek

Ons team, bestaande uit heel veel enthousiaste leerkrachten, mocht een workshop volgen bij Trudy. Wij leerden wat kleur, stof, lengte en lijn kan doen voor je voorkomen. Je communiceert met je kleding. Zakelijk of juist casual, veel of weinig sieraden: wat is je doel en wat kun je inzetten om het doel te behalen. En zo sta je plotseling heel anders voor je kledingkast. 

Ik kan iedereen zo’n inspirerende workshop/advies aanbevelen. Individueel of juist in teamverband; doen!!!

Quirien van der Mark - Wind

Docent, Jenaplan onderwijs

Trudy heeft voor een groep van negen studenten in het kader van hun opleiding tot uitvaartbegeleider een prachtige les verzorgd over uiterlijke communicatie in relatie tot je innerlijk. Zij liet ieder in haar/zijn eigen waarde en nam dat als uitgangspunt om suggesties te doen voor verbetering. De les was vakkundig, energiek, interactief, sfeervol, concreet, praktisch toepasbaar en heel leerzaam.

Aanbevolen!

Philippe van Heusden

Student, Apres la Vie

Vertrouwen is de basis van iedere succesvolle samenwerking

Trudy Nabuurs

Master Integraal Imago expert

NLP & Life coach

krachtig en respectvol overtuigen met KLEDing

Take Your Business To New Heights

LET'S WORK TOGETHER TO IMPRESS!

Plan direct een vrijblijvende belafspraak